събота, 12 октомври 2013 г.

За българските мъже и секса

(Не се препоръчва за мъже със слаби сърца!)

"Печена търси загорял. Обади ми се".

Е, що се отнася до рамките на родната България, ми се струва далеч по-удачен обратният вариант. Бая загорял (a) търси печен (a).

Кога се отпушихме сексуално бе, хора? И кога събрахме всичкото това излияние?

Така е, като 45 години нямаше голи каки във вестниците (за да не съм сексист, в някои все пак имаше и голи батковци, но сега "Телеграф" си наваксва и за тях). За еротични вицове можеше да те пратят на добре изглеждащи, насъбрали тен и правоговорни грешки симпатяги в централния градски, а идеалът за мъж беше първият секретар на ЦК на БКП...

Отделно тук ми идва наум онази стара фраза - преди Девети разтваряш гагите, за да видиш дупето, сега е обратното. Еми факт, поотворихме се сексуално, уважаваме се мъжете и жените (не само буквално, но и преносно. Само да не сме много уморени).

Тук обаче по-скоро ми се иска да засега една друга тема. За българският мъж, който тепърва се превръща във физически идеал (от шкембенцето до плочките на Кристиано Роналдо, добре де, може и тези на Божинов), но за сметка на това е невероятен еб..ч. Комплекс ли е това, какво ли?

Попадали ли сте случайно на подобен разговор в мъжка компания?!E, аз попаднах.


Цитирам: И какво стана снощи? ОООО, разпорих я направо (първоначално се замислих дали да не взема да звънна в полицията, туй да не е прасето за Коледа бе? Иначе после разбрах, че тоя глагол има още около 101 подобни - изчуках, нае..ах, оправих, за другите сами се сещайте). Не знам колко време е траело въпросното разпорване, но със сигурност ще да е далеч по-кратко, отколкото времето, в което юнакът ще се хвали на аверите...

Ако пък се хванем за бройката - ей, браво, вчера с хубаво маце си легна. Скромно: Е, айде сега, то аз вече не им помня бройката. (Над кило ще да е). Добре де, в по-голямата си степен българският мъж май е лишен от вроденото кавалерско чувство. Знае кое къде е, кое как се прави, как изглежда, как да впечатли съседите на първия етаж (да приемем, че дейността се извършва на таванската стаичка).

Спомням си моя първи път (срам). Изцяло беше на принципа вземи си кака да те отрака, само дето аз така се блещех, че тя взе че се поуплаши малко. А изразът - "А това какво е", без малко да ме лиши от първите ми сексуални отношения (слава Богу, смили се). Искрено се надявам после да не се е скъсала от хвалби пред приятелките... (сълзи).

Та, за българският мъж. Имаме ли комплекс от секса? Не знам, вие ще отговорите. Със сигурност обаче имаме доста бройки...

П.П: Прощавайте, братя!!! Единственото, което ме извинява е, че и аз съм част от вас :(


Виж още:

Не въведи нас в изкушение, но избави ни от лукавия!
Секс проблеми или да вдигнем самолета с Кунчо
Момченцата, момиченцата и не само физиологичните им особености
Кварталният любовчия
Онлайн любов или неволите на Колю
За ефектната опаковка и под нея при мъжете и жените
Ааааа! Миличък, не искам да те изгубя като приятел
Младите да са живи, те, младите
Целувката, която превърна жабата в принцеса
Мъжки времена или що е туй мъжки мозък

1 коментар:

  1. Ще разкажа една случка. Сутрин в кафенето компания пие кафе. влиза колежка и един от компанията се впуска с комплименти и банални приказки с нея. Тя не отговаря и не го поглежда. Тогава той на висок глас й казва"Моля снощи те скъсах от е-не". Тя го поглежда и отговаря " Може и да е вярно, но вероятно не е било нещо запомнящо се". После......не е нужно да коментирам...

    ОтговорИзтриване