понеделник, 2 декември 2013 г.

Синдромът "Накажи ме" или защо добрите момичета си падат по лоши момчета?


Чували ли сте за синдрома "Накажи ме"?!

Обещавам да го разясня веднага щом жената махне белезниците и ми свалия кожения клин, че целия се препотих (това със role play-я нещо не ме накефи, предпочитам да съм лошото момче, а не доброто момиче). 


Та по темата, не ви ли омръзна клишето, че добрите момичета си падат по лоши момчета. Омръзна ви, а?! И на мен ми омръзна. Ама това въобще не му пречи да си съществува. 

Дори и в ерата на романтиката, пичът с черното кожено яке, лъскавия мотор и леко изцъкления поглед продължава да си е на мода (въх, че е секси). Та дори и ако от време на време си сбърка мадамата при поредния пиянски запой и вземе, че й отвърти един. 


Ами не я разбирам тая мания (в тяхна защита ще кажа, че все още не съм си падал по лоши момчета, но и да бях, едва ли ще си призная :). Бил съм лично свидетел как оня ми ти й крещи, псува, подхвърля я като топче за пинг понг и цял куп произволни, а тя: ми обичам го бе, обичам го, как да го оставя?! Ти не разбираш ли, че той е единствен?!





Реве, тръшка се, прави, струва и накрая пак при него. Обича го, бе, обича го, как да го остави?! Направо да иде и цветя да му вземе, малко ли му пили нервите досега...

Даже се сещам за един случай, един си беше довел любовницата вкъщи и вика на жена си: айде, дръж се на положение, вземи й сложи една салатка на момичето, не се излагай сега.. (Справка в регистрите показа, че това семейство все още е живо, здраво май никога не е било).


Та не знам за тази привичка на жените да си падат малко мазохисти, но е очевидно, че е по-добре да си копие на небръснатия Блатечки, отколкото да пееш рано сутрин под балкона. Не само шансовете да претърпиш "легенна" баня (да не се бърка с баня на улица "Леге") са си съвсем реални, ами дори рискуваш да я умориш от скука.


А бе, любов ли бе да я опишеш...



Виж още:

Мераците на един мераклия
Секс проблеми или да вдигнем самолета с Кунчо
За момченцата, момиченцата и не само физиологичните им особености
Ааааа! Миличък, не искам да те изгубя като приятел!
10 съвета как да разнообразим сексуалния си живот
10 съвета да станеш секссимвол в България
За майчинския инстинкт или мамо, ударих се!
Онлайн любов или неволите на Колю
Кварталният любовчия
За българските мъже и секса
Червената шапчица, Лошият вълк и един мандат

Няма коментари:

Публикуване на коментар