събота, 3 август 2019 г.

Секс проблеми или да вдигнем самолета с Кунчо


Кунчо Кунчев Кунчев (сега да не вземете да му забравите името) имаше сериозен проблем.

И не само го имаше, ами му беше трудно и да говори за него, защото проблемът беше от сексуално естество, а всички знаем, че за проблемите от сексуално естество се говори само с най-близките.

Да, ама най-близкият човек на Кунчо Кунчев Кунчев беше собствената му жена, която очевидно страдаше от наличието на въпросния проблем, та и дума не даваше да се издума. Затова той си се научи да съжителства мирно с него и последните няколко години двамцата си живуркаха досущ като добри съквартиранти. Дорде един ден на Куневица (туй на Кунчо жена му, да не я объркате с Меглена Кунева) й дойде в повече и отсече: 


- Писна ми! Искам си и аз своето, жена съм и имам своите нужди. Затова ти казвам, че каквото имаш да правиш, прави, тази вечер ще правим секс и не ми излизай с фразата НЕ МОГА ДА ГО ВДИГНА! Независимо дали си се прибрал или не, в 10 започвам - с теб или с някой друг, който може да го вдигне.


Нашият герой се хвана за главата, която беше по-гладка и от бебешко дупенце и изпадна в паника. За пуст късмет, тая поговорка, че плешивите наваксвали другаде, ептен не беше подходяща за неговия случай и повече го комплексираше, отколкото да го радваше, затова Кунчо използваше липсата на фризура най-често, за да се почеше за по-ефективна мисловна дейност. Половин час се чеса, после го измисли - ще иде на сексолог. Намери в страниците най-близкия адрес и си уговори час за два следобед.





Кабинетът беше приветлив и изпълнен с фотографии на коя от коя по-надарени красиви голи жени, вероятно от профилактична гледна точка. За сметка на това самият д-р Чурков беше навлечен с риза, два пуловера и елек, което ако се имаше предвид не особено привлекателната му външност, може би също бе от профилактична гледна точка.


Та д-р Чурков си пое здраво дъх, глътна шкембето и се разположи в мекия фотьойл, след което доволно издиша. За разлика от него креслото съвсем не остана толкова доволно и дори изскърца жалостиво, но като видя, че няма кой да му обърне внимание, се отдаде на тихото си самосъжаление.  

- Кажи сега, друже, какъв е проблемът?!

Кунчо помълча малко, после се престраши и рече:


- Аз такова... не го вдигам.


- Кое не вдигаш бе, момко? - зачуди се престорено д-р Чурков.


- Аз такова... е, самолетът де!


- Че аз да не съм контролната кула на летище София, за какво съм ти? - не преставаше с иронията докторът. Кунчо се изчерви до краен предел, след което най-сетне го изрече. Каза го. Призна го. Сподели го. Разкри го. Изхвърли го от себе си.


- Не мога да правя секс. Не получавам ерекция. Това е проблемът, като толкова искате да знаете.


Д-р Чурков се ухили доволно от себе си и реши да се възнагради с една от кубинските си пури, които пафкаше през час. Миришеха толкова ужасно, че откак ги залюби, те му бяха единственият интимен партньор, но това си е негов проблем, дето се вика на "краставичар краставици не продавай". Ала наш Кунчо вече не можеше да бъде спрян.





- Пък аз нали съм си единствено дете, и мама, и тате уж толкоз ме обичаха, и те уж толкова се обичаха, пък тогава, като влязох в спалнята и видях мама с чичо Енчо от месарницата, пък после тате кат се върна и се развика, и искаше да ги коли, пък чичо Енчо му се развика, кого ще колиш ти бе, ти месар ли ще колиш, де цял живот е колил, пък после се разбраха да им дава по кило свинско и телешко без пари на седмица, задето с мама, пък тогаз мама вика на тате, а сега аз ли съм ти крива, де хойкаш всеки ден, мърсуваш и напред-назад, че то аз длъжна ли да ти остана, ей го, то конят си уйде в реката, и туй дете да не мислиш, че е от тебе, че то повече си мяза на съседа, и после тате вика е тъй е то от секс дорде ще се докараш, да си го водиш тоя Кунчо у съседа, пък после Анчето от седми Б ме приклещи в тоалетната, а аз избягах и тя ме гони и ми вика: къде ще бегаш ти бе, де ще бегаш и аз си бягам, бягам и след това ме срещна Цецка и се взехме и...


Тирадата спря също толкова изненадващо, колкото бе започнала, а Кунчо си пое жадно въздух, останал съвсем без дъх. Да не вярваш, но се чувстваше толкова по-добре, едно му беше горещо на душата, че и топло в пазвата.. Пък тия каки по стените как само му намигаха и облизваха езиче..ох... ама защо така... защо му отесняха гащите... Кунчо стана и без дори да каже дума, хукна към вкъщи, де го чакаше Куневица.


Месец по-късно Кунчо Кунчев Кунчев отново имаше сериозен проблем. И не само го имаше, но и му беше трудно да говори за него, защото проблемът беше от сексуално естество, а всички знаем, че за проблемите от сексуално естество се говори само с най-близките.


А Кунчо вече имаше толкова много близки, че дори не знаеше от коя да започне...

Виж още:

10 съвета как да разнообразим сексуалния си живот
10 съвета как да станеш секссимвол в България
Мъжки времена или що е мъжки мозъкИ не въведи нас в изкушение, но избави ни от лукавия!
За българските мъже и секса
Онлайн любов или неволите на Колю
Синдромът "Накажи ме" или защо добрите момичета си падат по лоши момчета

За момченцата, момиченцата и не само физиологичните им особености
За ефектната опаковка и под нея..при мъжете и жените
Кварталният любовчия

Няма коментари:

Публикуване на коментар