сряда, 30 октомври 2013 г.

България без правила или защо ми дреме на шапката


Бре, аман от тия догми и предразсъдъци.

Кой въобще реши, че свят, изпълнен с норми и правила е по-добро място за живот от свят без такива?!

Това не бива да правиш, онова не бива да правиш, обществото тъй, обществото онъй.. Че кой ги е измислил тия глупости?! Платон и Аристотел или някой, дето така му изнася?!

Я си помислете колко по-добре щеше да е, да си бяхме останали едни непораснали лапета, дето им дреме на шапката (аз една такава бяла, с козирка имах, пазеше ми от слънцето) за това какво трябва и какво не трябва. 

Ей го, например, не си харесваме управляващите. Ми като бях в детската, като не харесвах някой, какво правех? Ако беше момче, му отвъртя един шамар, ако е момиче, му дърпах плитката. И после тичат при другарката - ама, другарко Костова (туй беше мойта, да не я объркате с вашата), той ме бие! И айде, стоя наказан в ъгъла.


Да, ама я да видим тая ситуация в днешна светлина. Ще ида при Станишев и шат, един шамар (уф, поне два ми се иска да са), сетне при Манолова да й дръпна плитката (малко ме е страх, да не вземе тя после една реч да ми дръпне, от туй най й се плаша) - ще се разреват и да идат да се оплачат, ама на кого?!


Щото преди отговаряхме пред Големия брат, ама той напоследък няма думата. Нали се водим "демокрация" - свобода на словото, а покрай него и на шамарите. Като не ти харесва, бегай другаде. 



И като заговорихме за това, ей го, тя България така намаля, че ако вървим с тия темпове, до десетина година ще трябва да се преквалифицираме на град, не на държава. Щото няма възпроизвеждане вече.


Вместо на глава от населението да се падат по три глави на поколение, май се получи обратното - на три глави, един наследник (че и с тоя нечетен брой, сега, ще се изпокарат кой е бащата, малкият ще го хванат нервите и айде и той нейде по белия свят, та с още един по-малко). Както и да е. 

Ама и с възпроизвеждането зор. Харесаш някоя булка и като се почне - ти кой си, що си, що имаш, що нямаш?! Че какво ти дреме бе, булка?! Ти за благото на държавата не мислиш ли?! (уж патриоти били, грънци). Като бях малък, таквиз проблеми нямах. Тичам по голо дупе на пясъка, харесам оназ русата мацка, дето строи пясъчен замък и директно при нея. "Какво правиш, искаш ли да си играем заедно?!". И тя рече: "Искам, искам".  


Хванем се за ръчичка (добре де, не сме се хващали, какво да направя, просто от малък съм си романтик) и построим замъка на мечтите си. Ни ме пита кой съм, ни дали съм строил замъци досега, ни имам ли архитектурна диплома и достоен ли съм да й съграждам палати и бъдеще. Тъй, я, какво й дреме на шапката (виж на нейната шапка не обърнах внимание каква беше), нали не страда от глупавите предразсъдъци. 


Въобще, вече ще се боря за държава без догми, предразсъдъци и правила. А после нека Орешарски и Манолова (и оная кака, дето продава мляко в супера, ех....) ми разправят че свят, изпълнен с норми и правила е по-добро място за живот от свят без такива...

Виж още:

Кога някой супергерой ще спаси България
За българските мъже и секса
Аааа! Миличък, не искам да те изгубя като приятел
10 съвета как да разнообразите сексуалния си живот
За ефектната опаковка при мъжете и жените
На лов за любов

Няма коментари:

Публикуване на коментар