петък, 15 ноември 2013 г.

Facebook мания ли?! Глупости, я по-добре дай един Like на стената!

Имам проблем. Сериозен проблем. Не искам да живея в България.

Дотук добре, ще кажете, само ти да си, я ходи пийни едно и не ни занимавай с глупости. Е, да, ама не е само това. Искам да живея във Facebook.

В голямата глобална социална мрежа, в която всеки, дето ми разбира проблема, му цъква 10 like-a и го share-ва 3 пъти. На това му викам аз съпричастност, а не като вас, ходи пийни едно. Аааа! Като ви сръчкам набързо, ще видите вие. Развих и страхова невроза... умря ми конят.

Колко ли не му се молих на шефа (тая песен знаете ли я, "шефе, шефе, ти си ангел мой, шефе, шефе, бог ли те изпрати", обикновено в такива случаи върши работа) - моля ти се бе, шефе, дай ми четвърт час да си прекопая градинката и картофите, да си нахраня коня във Farmville... а той планьорка сме имали.

Какво ще планира, нали ще ми изгорят доматите?! Колко покани изпратих, от 10 000 приятели във Facebook един не речи да прояви човещинка, да нахрани кончето, овцете. И днес, оп, актуализация, умря ви конят. Дорева ми се. Милото, аз от малко го отгледах, всеки ден го ръчках, че и съобщения му пращах за лека нощ. 




Ей го, сви ме стомахът и ме налегна... сменям статуса на "feeling нужда"... за две минути вкарах четири Like-a и 3 share-вания, сигурно и други са на зор. А, то това били тия от facebook групата "Да го изкараме навън". Леле, 306 152 членове, какво правят тия бе, те излизат ли въобще от тоалетната?!

Я по-добре да си разгледам профила, че от 10 минути не съм го отварял. Странно. Откога съм Single, нали вчера бях в Relationship. Ей гати животът, ей го, пак ме налегна. Ще взема да звънна на Марчето. Е как така, тя още си е в Relationship. Упс. Само дето вече не с мен, а с Маниака от Mafia Wars. Оoo, ще види тя. Сега ще поканя на среща Николета Лозанова. И без това си пишем на лични... на всичките й шейсет и шест профила. Ще кажете: брей, голям си гъзар бе, с Николетка си пишеш. 




Че само тя да е. Аз и с Мадона си пиша, и с Кейт Бекинсейл, и с Риана. Малко ми е странно откъде знаят български, ама... той facebook-а си знае. Имам и нова препоръчана страница "Вземи се прегледай". Ама кога да се прегледам, като имам да копая градинката и полея доматите, че ей го, пак изгоряха. 

A вие не ми дирете сметка, а по-добре ударете по един Like, че нали я знаете онази култова песен: All in all it's just another Like in the wall. All in all you're just another Like in the wall.

Виж още:


10 съвета как да станеш секссимвол в България

Кога пръст при пръстта отива
Дневниците на вампира или чии са близнаците на Инджи?
Приятно ми е! Коцколин Иванов..
Кога някой супергерой ще спаси България?
Приключенията на един БГ емигрант
Господинът от Лондон и приключенията му е с един БГ катаджия
Сценарият, скарал bTV, Нова ТВ и TV7

Няма коментари:

Публикуване на коментар