петък, 28 юни 2013 г.

Ода за една любима... не я приемайте насериозно, ревнувам


Как да не те обичам?!

Ти си ми била винаги верна. Била си с мен и в трудните и в добрите моменти, подкрепяла си ме, когато най съм имал нужда от теб. И в празници и в делници. Не те боли глава вечер, нито пък си изморена от тежкия ден.. когато те желая.

А знам, че не ти е било само до мен, сигурно през теб са минали още толкова като моя милост през деня, но в крайна сметка винаги, когато те повикам, се отзоваваш..

Как да не те обичам?!

Приел съм,че няма как да си само моя. Желаят те още хиляди, та ти си като най-мечтаната жена у нас, че вече дори и в Европата те канят... Искат те, защото с теб стават други, стават себе си, вече нямат предразсъдъци и комплекси. Герои са, готови са планини да повдигнат (и не само планини..) Но когато те повикам, отново идваш, без да питаш.

Как да не те обичам?!


Не си претенциозна, въпреки, че имаш пълното право да си. Готова си да помогнеш на всеки, без значение дали живее у мазенце, на таванче или в в палат в полите на Витоша.. Има толкова доброта в теб, раздаваш се без да помислиш за себе си дори за миг.

Как да не те обичам?!


Ракийчице, любов моя, кажи ми как....

П.П:
Благодаря ти, че не ме ревнуваш. Нито от киселото зеленце, нито от краставичките и туршийката. Как да не те обичам, как...

Виж още:

Идеалният мъж Vs Идеалната жена
Опознай ближния, за да го обикнеш!
Иронии на съдбата
Дневниците на вампира или чии са близнаците на Инджи
Приключенията на един БГ емигрант
Любовта като пазарна единица
Не въведи нас в изкушение, но избави ни от Лукавия!

Няма коментари:

Публикуване на коментар