понеделник, 28 май 2018 г.

Да си самият себе си!


Не претендирам да съм пич. Не претендирам да съм готин. 

Не претендирам, хората да ме обичат, защото не раздавам обичта си просто така. Претендирам единствено да съм себе си, защото аз самият се обичам такъв.

Правил съм много избори в живота си, едни са били правилни, други грешни, но винаги съм стоял зад тях и съм поемал последствията.Удрял съм и са ме удряли, а после съм ставал, изтупвал съм се от прахта и съм продължавал напред.

Не крия раните си, защото точно тези белези ми напомнят, че съм сгрешил и ме движат напред. Греша всеки ден и съм благодарен за това, защото не грешиш единствено, ако не живееш. Не отричам доброто в себе си, но и не надценявам значението му, така както не отричам лошото в себе си, но и не го подценявам.

Уважавам, когато ме уважават и обичам, когато ме обичат и ако ти си част от живота ми, значи си го заслужил и бих се хвърлил в най дълбокото, за да те извадя, когато се давиш. И не ми дреме дали си пич, дали си готин или дали другите те обичат. За мен си точният човек. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар