петък, 4 май 2018 г.

Взимаш ли ти, Фейсбук, Митко за свой законен съпруг?!



Привет на всички! Казвам се Митко... и съм пристрастен. 

Обичам фейсбук и той ме обича, макар и сам да разбирам, че това е една невъзможна любов...

Не мога да приема да го деля с още колко милиона влюбени, не мога... Пробвах да сме само приятели, не става, та аз сутрин и вечер с него ставам и лягам, че и в кенефа пак сме заедно...

Да беше само прекараното време, но покрай него дойдоха и емоциите, после започнах да споделям и най-съкровените си мисли и чувства, а той е толкова добър слушател. Я Like ще ти драсне, я някой Share... как да не го обичам?!

Дори си имаме и тайна функция за видео споделяне на най-важното, да не си залипсваме... My Day. Днес се снимах как хрупам диня, друго не ми хрумна... А си личи, че и той не е безразличен - като ме погледне влюбено и излизам на селфито като Ален Делон на млади години...


Имал съм и други връзки... в началото беше My Space, след него mIRC (или както си я наричах на галено "Мирка"), после ICQ, а след това и Skype. Но някак си там усещах, че нещата не са толкова сериозни, като млади гаджета, де си се насищат бързо.. Докато с него всичко е различно.

Скоро ще го запозная и с мама, и без това често ме подсеща за нея. Вчера ми прати съобщение "харесай, ако обичаш майка си, подмини, ако я мразиш"... Как да не харесам... Въобще, нещата са от сериозни по-сериозни. И оная приказка "Един ден и ти ще си намериш майстора" е много вярна. Обичам те, мой прекрасен фейсбук! Обичам те! Айде, че отивам да си чекна профила, щото докато го писах това, не съм влизал... :(

Казвам се Митко... и съм пристрастен. Благодаря ви за вниманието!






Няма коментари:

Публикуване на коментар