четвъртък, 4 април 2013 г.

Любовта като пазарна единица...


Купували ли сте си наскоро любов?!

Сега някой ще вземе да се облещи разкриха ме :) Нямам предвид секс бе. Любов.
А що е това любов?! То можеш да изпитваш нещо към някой, но как да знаеш дали е същото? Има хора, дето цял живот са така - срещат голямата любов по-често, отколкото аз срещам рейса на път за бачкане. И всеки път се почва едно и също: Господи, това е той (тя)!!! Единственият (единствената)!!!.  

И oколо тях бучи, трещи, те нищо не забелязват. Минават през колите, летят над покривите... да, ама след два месеца единственият се превръща в номер 104, 105 и така до... (на мен ми писна да ги броя, ако някой иска да поема щафетата).

Както и да е, то какво е точно любовта, ще разисквам друг път, сега идеята е друга. Факт е, че всеки втори мечтае да я срещне, особено романтичните души. И нали по данък обществено мнение по-романтични били дамите, значи приемаме, че те си мечтаят по-често за любов (голяма или малка, за предпочитане с постепенно градиране).



Днес пък това определение вече е готова пазарна единица. Защо ли? Жената е готова за любов, мъжът за друго е готов.. Знаете ли колко пъти един типичен представител на силния пол казва: "Обичам те", само за да могат двамата после да я изконсумират тая обич.. физиологически (при нежния пол често и емоционално).  

То неслучайно дамите държат ли, държат на сухо ..(щото не вярват). Той пък ги убеждава как грешат, теглейки наум една майна на интуицията им...

Тя: Наистина ли ме обичаш? (И този иска да ми вдигне полата)
Той: Ти не разбираш ли? Аз не съм като другите (А бе различен съм, ама и аз искам да ти вдигна полата)

В крайна сметка сделката е сключена. Авоарите са на сигурно и двете страни честно и почтено се договарят. Той продава любовта си и си купува N-ти брой часа в леглото с нея, тя продава въпросните часове и си купува N-ти брой любов часове с него.

В негативния вариант часовете са по-малко от един - средно аритметично около 40 минути, след като той си е задоволил ищаха (докато изпуши двете цигари и си нахлузи гагите), в положителния, докато поне на единия му писне... После действието се повтаря след антракта, ама с нови герои. Е .. поне в единия случай.

Та, купували ли сте си наскоро любов?


Виж още:

Секс проблеми или да вдигнем самолета с Кунчо
За момченцата, момченцата и не само физическите им особености
Ааааа! Миличък, не искам да те изгубя като приятел!
Дневниците на вампира или чии са близнаците на Инджи
За ефектната опаковка при мъжете и жените
Скъпи, обичаш ли ме??????

Няма коментари:

Публикуване на коментар