четвъртък, 27 февруари 2020 г.

Ягодова луна или кой ще загаси пожара в мен?!


Пробвах се да гледам "Ягодова луна". 
На петата минута трафопостът до нас изгоря, на 15-та в кухнята започна да пуши, а в 20-та Асен излезе от хладилника и ме успокои, че няма страшно, защото екипът му е на линия и чака до прозореца.
Носеше униформата на зам. директора на Столична дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" и през цялото време пушеше цигара. На озадачения ми поглед, каза че било решение на сценаристите.
Въпреки всичките ми молби, Саното влезе през прозореца, вместо през входната врата, сложи ми маска (отде я е взел, не знам, те нали всички ги изкупиха покрай корона вируса) и ме подкани да слизам през пожарната стълба, докато не е заяла. На улицата вече се беше събрала тълпа, която доволно пляскаше с ръце на героичните усилия, та му се наложи да се покаже през прозореца да си демонстрира коремните мускули в знак на благодарност и за радост на двойката разкрепостени испанци от хостела отсреща (Блатечки си остана вътре, че още не е отслабнал от ролята за Буров).



Докато ме извеждаха, учтиво благодарих, че ми спасяват живота, а той също толкова учтиво ми отговори: "Това ни е работата", след което се зае да гаси чайника. Понеже нямаше къде да отседна, отидох на гости на Стефка Янорова, която още вехнеше по кончината на мъжа си Иво Захариев (първоначално реших, че й е внук, ама не се усетих, че в БГ възрастовата разлика по филмите не я броим и за една бройка да направя гаф).
После се появи и Деян (Донков, не Неделчев) с прическа стил "Гео Милев" и без Радина (Кърджилова, не Боршош). Поспорихме кой разпределя ролите в тая продукция и тогава ми светна, че някой има зъб на най-читавите актьори в каста, та затова ги е разпределил единият да е намусена версия на Черепа, а другият - нахилен rapist (традиционна българска дума в учебник по литература за 4 клас) с мускетарска брадичка.
На десерта се появи Асен да ме връща с фолксвагена към нас и ме уби с репликата - "Бентлито е на поправка". Пътьом обсъдихме и Жокера и стигнахме до консенсус, че трябва да видим Хоакин като пожарникар, за да преценим бива ли го като актьор. <3
Вкъщи всичко беше наред, слава богу, даже имаше топъл чай. Виж, съседите явно не бяха имали тоя късмет и съвсем бяха изгоряли. Помислих си, че можеше да настоявам повече на Асен и Саното за входната врата, вместо прозореца, току виж, бяха нацелили точния адрес, но дето се вика, да не сме максималисти. В крайна сметка, се случва и на най-добрите...
Линк към сериала - някъде по пожарникарските форуми.
Оценка за сериала - от 2 до 6 в зависимост на колко уискита съм.

Няма коментари:

Публикуване на коментар