петък, 6 декември 2013 г.

Българска работа, ама крива


Криво ми е.

Докривя ми откак си показах главицата за първи път на бял свят и ей го, толкоз години след това, още не ми е минало.

Помня, едва се появих на бял свят и малко след това ми топли в гащите. Ооо, как я почнах сестрата в "Майчин дом", ако знаете.. "Кой ми сра в гащите? Кой? Кой? Кой, кой, кой?". Бре, оревах отделението. Ама като ми беше криво?! 

После поотраснах малко, ама то не пуска, бе. Ще питате що бе, кой ти е виновен? Ми на Петьо майка му (съседче по неволя в яслата). Щото него още го кърмеха, пък аз съм вече на сухо мляко. И един ден седна жената направо вътре да го кърми, оня ми ти мляска, мляска, гадинката, че и на всичко отгоре ми намига. Ми и аз искам бе, пробвай го ти това сухо мляко, дето и 2% няма.

Бре, като ме задърпаха, не можело така, как така ще суча и аз от жената, тя никаква не ми била на мене (оттам ми излезе фетиш към женските гърди, та през годините си наваксах, но като се замисля, те да не би да са ми били някакви, че е можело, а?!). И ето, пак ми криво. 

И в детската градина ми беше криво. И в училище. И в университета. Е, що?! Щото бяха с по-големи мобифони, по-бели зъби и по-високи оценки (то за оценки трябва и да се явиш на изпит все пак, но въпросът е принципен). Купих си кола, барем се поизправя малко (от кривото). На следващия ден гледам тая на съседа - че тя по-голяма бе. Ааааа!!!




Вечерта мина гаджето, гледам я и не вярвам на очите си как не съм го забелязал досега. Че то гаджето на съседа по-хубаво бе. И работата му на съседа по-хубава (още се чудя какво ли работи тоя човек). Е, как да не ми е криво?! После още трима човека се изредиха в тоя апартамент и пак същото.

Ами с парите? Първо взимах 100, оказа се че Гошо взима 200. Ооо, ама не си познал, Гоше. Смених работата, вдигнаха ги на 500. Добре, ама Тошо взимал 700. Ай сиктир бе. Смених пак, почнах на 1000. Сега пък Пешо се оказа, че е на 1200. Разгеле, един луд се намери та ме нае на 1500. Хубаво, ама Чочо от "Г" вход взимал 2 бона. Ми писна ми. Как да не ми е криво?!

После ме обхвана спортната вълна - спомних си наште как взеха, че се класираха на световното в Америка, а там завършиха четвърти. Всички около мене се радват, викат, само аз не мога да разбера каква е тая дандания. Тия не виждат, ли че шведите станаха трети? А италианците втори. Бразилците даже титла взеха. Еми какъвто ни футболът, такава ни и държавата. Крива. Да не се чудите що.

А на мене още ми е криво. И знаете ли що? Заради времето. Едно такова никакво - или ще е топло, или студено, или ще грее, или вали.

Няма оправия и това си е, късметът ни такъв, българска работа...

Виж още:


10 съвета как да станеш секссимвол в България
Кога пръст при пръстта отива
Дневниците на вампира или чии са близнаците на Инджи?
Приятно ми е! Коцколин Иванов..
Кога някой супергерой ще спаси България?
Приключенията на един БГ емигрант
Господинът от Лондон и приключенията му е с един БГ катаджия
Сценарият, скарал bTV, Нова ТВ и TV7
10 съвета как да подобрим сексуалния си живот
Мъжки времена или що е мъжки мозък
Секс проблеми или да вдигнем самолета с Кунчо
И не въведи нас в изкушение, но избави ни от Лукавия
Кварталният любовчия

Няма коментари:

Публикуване на коментар