четвъртък, 19 юни 2014 г.

Няколко модерни съвета как да скъсаш с гаджето


Време е за Upgrade в съответствие с последните модни тенденции. Които гарантирано включват ново гадже, де блести и дрънка.


Ама как преди това да разкараш старото??? Ето няколко безотказни съвета:


Във Facebook - най-актуалният и модерен вариант. Отиваш на профила си, цъкаш в графата In Relationship и сменяш Гицка с русата мацка от петия етаж (твойта кака може и да не се казва Гицка, ама тогава за какво ти е да късаш с нея???). Само първо се убеди, че и русата мацка от петия етаж не е в Relationship с якия батко от шестия етаж, че тогава ще трябва да четеш "10 съвета как да избегнем тупаника" и хем на теб ще отвориш работа, хем и на мен, щото още не съм ги написал.

Убий романтиката - вероятно до този момент си се държал като истински кавалер и никога не си забравял червените рози, свещите и шампанското със сметана и ягоди (бре, жена да бях, и аз да те зема). Време е за нещо различно! Например: вместо да я водиш на италианско еспресо с прясно изпечени кроасани, смени обстановката и я почерпи с баничка с праз лук и половинка боза. Гарантирано, ще си нейният герой... 



Фокус/Мокус - най-ефективният номер. Просто си хващаш шапката и отиваш на море за две седмици, без да казваш нито къде, нито кога, нито с кого. Ако до 5 дни не попаднеш в бюлетина на СДВР или новините, значи всичко е минало успешно.

Споделяй сексуалните си фантазии - ако в началото на връзката ви, не е необходимо да признаваш фетиша си към по-възрастни дами, то тук това може и да свърши работа. Особено ако й кажеш, че намираш майка й за по-секси от нея, но с този темп скоро и тя ще я стигне...

Запознай я с "Другата" - не се коси, може и да не е русата кака от петия етаж, важно е да изглежда добре. Доведи я вечерта вкъщи, запознай я с Гицка (айде вземи чети какво съм писал, а, и не ме питай коя е тая Гицка) и речи: "Мило, а бе я почерпи момичето една салатка и ракийка, че се уморихме от толкоз зор горе". А като те изгледа с оня ми ти поглед, й речи: "който знае как да чука, винаги ще му отворят".

Няма коментари:

Публикуване на коментар