неделя, 8 юни 2014 г.

Малко от Меси, малко от Роналдо


Имам си една мечта в живота:

Да съм готин като футболистче, барем някоя кака се поизлъже и след мен да попищи малко, стига вече с тия Меси и Роналдо. 


Е, готин, готин, ама как да стане? Почудих се ден два и реших - ще взимам пример от големите. Например, искам плочките на Кристиано, да си вдигам блузката и към сектор "А" - тричките отляво, към сектор "В" - тричките отдясно (покрай тия плочки се зачудих какъв ли теракот си е сложил в банята, ама туй е друга тема).  

Е, хубаво, ама то си трябва хранителен режим. Тамън ми изскочи дилемата и гледам нашият нагъва пържени бутчета от KFC и ми намига от телевизора: От това по-добро няма. Следва нова реклама: Кристиано рекламира бял хляб с мляко. Бре, каква е тая диета бе, още малко и ще си нареже "шпек народен". 

И прическата модерна, лъщи, лъщи, та чак прашинка се не види (ми и аз искам такава бе, що да не искам). Аха, аха, и тайната изскочи - шампоанът Head&Shoulders, дето се вика, той за друг дори не е и чувал. Отказах се, ще пробвам с Меси, барем докарам някой и друг финт като него (ама без да съм пил де, щото тогаз ги докарвам и без топка). 




От канал на канал и що да видя - Лео хрупа чипс и то не какъв да е, а сръбски. И после, за да го прокара, удари три халби бира за минута и половина. Не знам на това момче кой му е кондиционният треньор, но при тоя режим, направо чудеса е направил с него (а и то аржентинчето е 70 кила с дрехите, де го побира цялото това нещо, да не се чуди после що повръща край терена). 

Едно обаче не мога да му отрека -  Меси се оказа скромно момче. Гледаш го милиончета оттук оттам, а вместо да използва някакви тузарски самолети, все на турските авиолинии се вози. Сигурно лети до Белград, да зарежда чипса, знам ли?! Та тъй, мечтата си ми отлежава. 

Вместо нея взех, че развих футболна болест. Като ме хване и се потя като Робен пред изпълнение на дузпа, крещя като Роналдо след гол, а кръвното подскача нагоре-надолу като финтовете на Лео. Но и за това си има лек - компрес от леденостудена бира с фъстъчки (по си обичах лешниците и бадемите, но откак ги надуха в Billa и Lidl, реших да стачкувам, да ги видя как ще изкарат без мене..).   И тъй, айде, че мачът почна... Барса срещу Реал... 


Няма коментари:

Публикуване на коментар