сряда, 26 септември 2012 г.

Приказка за тримата братя и една ябълка на промоция


Моля ви, не търсете смисъл, аз лично така и не открих такъв!!!

Живели някога трима братя - Добрия, Лошият и Злият. Най-малкият, Злият, бил винаги усмихнат, лъчезарен, такава скромна и добра душица, че на мравката път правел (те мравките принципно избягвали да вървят по същия път, но това е друга тема).


Средният - Лошият, бил сравнително нормален човечец, но често подвластен на настроенията си. Например, когато получавал сметката за парно, изпадал в пристъпи на депресия и не било много хубаво да се комуникира с него.

Третият, който бил и най-големият - Добрият, бил направо труден за описание, щото като почнах да го описвам, заплаши да ме даде под съд (след едночасово умуване и планьорка с жена ми реших все пак да рискувам).

Та, Добрият бил от тези хора, които вечно те гледат все едно си им изял баничката или си им напил водичката (в нашия случай - ракийката, щото водичка не близвал). Гледал начумерено и вечно заплашвал, че ще те накара да четеш последната страница на "Нощен труд" (садист мръсен). Но както и да е, стига за него, продължаваме по повествователната линия.

Извикал ги веднъж стареца им и им рекъл: "Синове мои, трябват ми ябълки, златна превъзходна (Хм. Май не беше точно така, но както и да е). Ние си имаме една на село в Медковец (Монтанско е, на два часа път с кола от София), обаче като тръгне да ражда, и минава една хала и ги обира, а за нас не остава.

Пък не си струва да купуваме, то вече и на женския пазар много скочиха, тоя Евросъюз пуст... (Тук започнал една тирада, типична за всеки пенсионер, като стане дума за пенсии и парици, но аз си излязох и се върнах, като вече му беше минало). Та, затова чакам от вас да отидете и да ми донесете ябълките от Медковец, а халата да убиете".

Речено-сторено. Вдигнал се Добрият да ходи у Медковец, но още по пътя спрял у "Джепето" да пие една ракия за кураж (така рече, според мен просто му е стар навик). И щом видял сервитьорката, дето го обслужва и мигом се влюбил в нея (Не казвам коя е, че ще вземете всички да й налетите.. )

И си рекъл: а бе какви ябълки ще му търся аз на тоя дъртия, я дай тук да си пробвам късмета.. Дали е станала заварката, нямам идея, щото тия работи на мен са ми далеч от повествателната линия.

Вдигнал се и Лошият да дири халата и ябълки у Медковец. И понеже бил малко на настроения, а вчера тамън си получил сметката за парното, рекъл да спести парички и да стигне на автостоп. Излезнал на магистралата и тук кола, там кола, ама никоя не спира.

В крайна сметка спрял една с оня стар трик "кафе на зърна" (предложил на шофьора един плик лаваца, ама немелена, вие какво си помислихте, ей палавници.. :) и се качил, но по пътя попаднал на някакви протестиращи от Суходол и там си и останал. Имало да чака...

Останал най-малкият брат - Злият. Той директно казал на баща си: Тате, аз без ябълките няма да се върна, ако трябва и компот от ябълки ще ти направя, ти не се притеснявай. Имаш мъжката ми дума".

Няма коментари:

Публикуване на коментар